Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със загряването

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем със загряването

    значи проблема ми е следния-колата загрява до 105 градуса и тогава се вклучва перката за 10 секунди.пояснявам още сега,че не е от датчика защо го мерих вкъши и си включва на 90 градуса.в купето парното духа йега яко(демек няма въздушна тапа).но има едно друго проблемче-както стрелката на температурата премине 90 градуса водата в казанчето започва да излиза.моите съмнения са две или термостат или гарнитура на главата.помагайте ако имате идея.благодаря предварително

    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150+++hp
    EX = Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    EX = Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

  • #2
    оправи си клемите на реостата , или самия реостат е за смяна
    намира се на самия вентилатор има едно голямо резисторче с 2 кабела
    успех
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #3
      :_)

      еми това си е светата тройца. датчик, реостат, реле. един от тях ще да е
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        Гледаи номер 13
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #5
          Мога да добавя мамка му на номер 12 Как може така да го наврат .
          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

          Comment


          • #6
            Ми и аз това се чудя моя е за смняна от 4 дена и все не ми остава време да си сваля бронята )))))))))))))
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #7
              благодаря за помоща,но все пак се оказа термостата.а що се отнася до реостата моята перка е с една скорост и нямам такова нещо

              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150+++hp
              EX = Alfa Romeo 156 2.4 JTD
              EX = Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от WhitePower
                Ми и аз това се чудя моя е за смняна от 4 дена и все не ми остава време да си сваля бронята )))))))))))))
                Няма нужда от сваляне на бронята. На канал става, ключ 28 , глуха 8 ца , кофа .Развиват се 2 те болта самонарезни -единият е за закрепване на стойката на ветилатора, а др държи 1 скоба за кабелите към датчика. Като се махнат се натиска към двигателя стойката на вентилатора за да може да се постави на датчика ключ 28.
                С лула, камък, звезда не става заради буксите на датчика.Не изтича много течност към 2-3 л. Не се развива докрай датчика а на 2-3 оборота за да тече бавно антифириза .
                Само , че новият датчик си го свари във вода предварително и провери дали работят и 2 те степени. на двойната букса за ниска степен - съпротивление 0 и на по-висока темп черен кабел и единичната букса - пак съпротивление 0

                Ама и това не е гаранция. При мен работеше и след половин ден ядец - няма верига. Сега за капак ми протече и кранчето на парното :P

                Кранче 19,50 лв.
                Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                Comment

                Working...
                X